Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Nejbaby.cz Menu

Prací gel na jemné prádlo 5 litrů CITRUS Ulrich EKO

Prací gel tekutý ULRICH s vůní citrusu obsahuje změkčovač a je vhodný pro všechny typy praní a stupně tvrdosti vody. Obsahuje praní aktivující látky z kokosového oleje, rostlinné mazlavé mýdlo a pravotočivou kyselinu mléčnou, která chrání před usazováním vodního kamene a vyrovnává hodnotu pH.
Dostupnost:
Osobní odběr v Brně 31. 3.
U Vás doma nebo na Uložence do 3. 4.

895 Kč (740 Kč bez DPH)

Informace o produktu

  • Kód produktu: EKO2996
  • EAN: 4035315403525
Prací gel tekutý ULRICH s vůní citrusu obsahuje změkčovač a je vhodný pro všechny typy praní a stupně tvrdosti vody. Obsahuje praní aktivující látky z kokosového oleje, rostlinné mazlavé mýdlo a pravotočivou kyselinu mléčnou, která chrání před usazováním vodního kamene a vyrovnává hodnotu pH.

Vhodný pro vegany.

1 uzávěr (30 ml) na jedno praní (4,5 kg suchého prádla) pro všechny stupně tvrdosti vody a teploty praní.

Silně znečištěné prádlo nejprve ošetřete žlučovým mýdlem ULRICH nebo solí na skvrny ULRICH.

Obsah BALENÍ vystačí cca na 165 praní.


Certifikát NATURE CARE PRODUCTS (EcoControl).



NCP standard stanovuje požadavky certifikovaných prostředků. Jedná se o prostředky, které slouží k čištění, údržbě a ochraně užitkových předmětů, rostlin, potravin a textilií.

NCP standard zahrnuje především prací a čisticí prostředky, textilní péči a péči o kůži. Protože na péči v širším pojetí se nelze dívat bez přihlédnutí k jejím účinkům na životní prostředí, stanovuje NCP standard požadavky ohledně složení a výrobních postupů v souladu s přírodou. Základem jsou normy EU-eko-VO 834/2007 a 889/2008.

Výrobky ULRICH jsou vysoce koncentrované, neobsahují umělá plnidla, čímž pomáhají šetřit náklady na obaly a energii. To představuje další výhodu pro Vás.

Výrobky Ulrich lze mezi sebou kombinovat jako stavebnici. Tím lze např. docílit různých vůní nebo zesílit účinnost jednotlivých složek.
ULRICH v neposlední řadě znamená, že používáte výrobky firmy, která se zasazuje v oblasti ochrany životního prostředí a která je otevřena Vašim připomínkám a podnětům.

Fotografie (2)