Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

SLEVA 30% na všechno zimní zboží skladem Stačí zadat v nákupním košíku kód: ZIMA30 a bude Vám odečtena sleva 30%. Více info ZDE

Nejbaby s.r.o. Menu

Cena dopravy

Dopravné ZDARMA u objednávek vyšších jak 2 500 Kč (při zvolení České pošty nebo Zásilkovny)

Osobní odběr v Brně na naší prodejně

  0 Kč

Balíkovna - platba předem na účet nebo online kartou:

Osobní odběr po celé ČR prostřednictvím České pošty - balík na balíkovnu

  65 Kč

Balíkovna – platba hotově 

Osobní odběr po celé ČR prostřednictvím České pošty - balík na balíkovnu

  107 Kč

Zásilkovna – platba předem na účet nebo online kartou:

Osobní odběr ve více jak 5000 výdejních míst po celé České republice, Slovensku, Maďarsku a Polsku - u objednávek nižších než 2 000 Kč

  69 Kč

Zásilkovna – platba hotově:

Osobní odběr ve více jak 5000 výdejních míst po celé České republice, Slovensku, Maďarsku a Polsku - u objednávek nižších než 2 000 Kč

  111 Kč

Česká pošta – platba předem nebo kartou online

  95 Kč

Česká pošta – dobírka

  137 Kč

DPD – platba předem nebo kartou online

  115 Kč

DPD – dobírka

  157 Kč

PPL – platba předem nebo kartou online

  115 Kč

PPL – dobírka

  157 Kč

Slovenská pošta

  104 Kč

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.


Dopravné ZDARMA u objednávek nad 2 500 Kč při zvolení dopravce Česká pošta nebo Zásilkovna


DPD

Zásilku doručí kurýr následující pracovní den od odeslání. V den odeslání zásilky obdržíte SMS a e-mail s číslem zásilky, případně i s částkou dobírky a kontakt na společnost DPD. Zásilku můžete sledovat v reálném čase na webu přepravce. V den doručení budete předem telefonicky kontaktováni doručujícím řidičem, který s Vámi upřesní čas dodání. V případě nezastižení příjemce, bude balík opětovně doručován následující pracovní den, popř. po domluvě jiný pracovní den.


PPL

ppl-logo

Zásilku doručí kurýr následující pracovní den od odeslání. V den odeslání obdržíte e-mail s číslem zásilky. V den doručením Vás bude kurýr kontaktovat a domluví se s Vámi na čase dodání. V případě nezastižení příjemce, je balík opětovně doručován následující pracovní den, popř. po domluvě jiný pracovní den. Případné změny doručení lze domluvit na zákaznické lince PPL. Odkaz pro sledování zásilky naleznete ZDE


Česká pošta

česká pošta

Zásilky zasíláme prostřednictvím služby Balík do ruky, doručení do 1 – 2 pracovních dnů. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 5 pracovních dnů. Příjemce může požádat na poště (i telefonicky) o opětovné dodání zásilky v konkrétní den


Zásilkovna

Osobní odběr po celé České republice a Slovensku prostřednictvím Zásilkovny.

Zboží na tyto pobočky zasíláme na základě objednávek. Není možné se na výrobky přijít podívat. Osobní odběr je možný nejdříve následující pracovní den po objednání. Prosíme vyčkejte na informaci o možném vyzvednutí, která Vám bude zaslána přímo ze Zásilkovny prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.

Postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Zásilkovnu podat. Pouze drobnější zboží do 10 kg.

Více informací o jednotlivých pobočkách naleznete ZDE


Balíkovna

Osobní odběr po celé České republice prostřednictvím České pošty - balík do Balíkovny.

Zboží na tyto pobočky zasíláme na základě objednávek. Není možné se na výrobky přijít podívat. Osobní odběr je možný nejdříve následující pracovní den po objednání. Prosíme vyčkejte na informaci o možném vyzvednutí, která Vám bude zaslána přímo ze Zásilkovny prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.

Postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Zásilkovnu podat. Pouze drobnější zboží do 10 kg.

Více informací o jednotlivých pobočkách naleznete ZDE


Slovenská pošta

Slovenská pošta

Doručení prostřednictvím Slovenské pošty je do 5 pracovních dnů. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 7dnů. Příjemce může požádat o opětovné dodání v konkrétní den. Platba v Eurech. POZOR POSÍLÁME ZBOŽÍ POUZE BALÍKY DO 15 KG!


V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci do 24 hodin u dopravce, který Vám zásilku doručil. Případně kontaktujte nás