Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Velký podzimní výprodej ZDE 20% SLEVA na podzimní čepice skladem, s kódem: POCEP20 20% sleva na BIO příkrmy a další dobroty Kendamil v akci ZDE

Nejbaby s.r.o. Menu

Vrácení, výměna, reklamace

Vrácení zboží a výměna

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 14 dní vrátit

Stačí ho dobře zabalit, přiložit číslo faktury, Vaše číslo účtu a poslat na naši adresu:

Nejbaby s.r.o., Palackého třída 91, 61200 Brno.

Doporučujeme ho zaslat doporučeně, ať máte nějaký doklad v případě ztráty či poškození balíčku. Se zbožím se můžete taktéž zastavit do naší provozovny.

Můžete použít náš formulář ke stažení zde: vraceni-zbozi.docx

Nechcete trávit Váš čas chozením na poštu?

Můžeme objednat svoz balíku z Vámi uvedené adresy. Stačí, když nám na e-mail objednavky@nejbaby.cz napíšete Vaši adresu, číslo objednávky + tel. kontakt a termín na kdy chcete svoz balíku od Vás objednat. Svoz balíku od vás následně proběhne do 3 pracovních dnů od objednání. Přepravu zajištuje Česká pošta. Dopravné činí 90 Kč.

Tato částka Vám bude odečtena z celkové částky k vrácení. Svoz je třeba objednat min. 1 pracovní den předem.

Balík je možné taktéž podat na pobočce České pošty, v tomto případě nás ale taktéž kontaktujte.

Zboží je možné vrátit i prostřednictvím Zásilkovny

Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. Poplatek činí 60 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor taktéž na rozměr balíku. Součet všech tří stran zásilky může být max. 120 cm, maximální rozměr jedné strany zásilky max 70 cm.

Pokud potřebujete vyměnit zboží za jinou velikost, stačí k vrácenému zboží připsat za co si přejete vyměnit a my obratem, jakmile k nám balík dorazí, vyměníme.

Reklamace zboží

Projevila se u zakoupeného zboží závada a potřebujete provést reklamaci?

Postupujte prosím podle níže uvedeného postupu:

- zboží důkladně zabalte

- ke zboží připojte průvodní dopis s popisem závady, číslem faktury a kontaktem na Vás. Můžete případně využít náš formulář pro reklamaci - ke stažení ZDE

- zboží zašlete na naši adresu: Nejbaby s.r.o., Palackého třída 91, 61200 Brno

- nebo si objednejte svoz balíku z Vaší adresy: Stačí, když nám na e-mail objednavky@nejbaby.cz napíšete Vaši adresu + tel. kontakt a termín na kdy chcete svoz balíku od Vás objednat. Svoz balíku od vás následně proběhne do 3 pracovních dnů od objednání. Přepravu zajištuje Česká pošta. V případě uznané reklamace je dopravné zdarma, v případě neuznané reklamace Vám bude naúčtován poplatek za přepravu 90 Kč. Od řidiče si prosím nechejte vystavit potvrzení o převzetí balíku.

- zboží je možné reklamovat i prostřednictvím Zásilkovny: Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. V případě neuznané reklamace Vám bude naúčtován poplatek 60 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor taktéž na rozměr balíku. Součet všech tří stran zásilky může být max. 120 cm, maximální rozměr jedné strany zásilky max 70 cm.

- zboží můžete taktéž reklamovat na naší prodejně v Brně. Je nutné ke zboží doložit stejné náležitosti jako v případě poslání přes dopravce.